CRM Node lead management
CRMNode is een gebruikersvriendelijk CRM systeem voor het ondersteunen van organisaties met grote aantallen particuliere en zakelijke relaties, die veel belang hechten aan goede communicatie op alle media (databasemarketing) en snel moeten kunnen inspelen op veranderingen in de markt.
Het systeem is ontwikkeld door Marketing Databases International onder leiding van Ruud Schneiders, die tevens deel uitmaakt van het team van Multiraedt. Het is ontwikkeld met kennis vanuit de praktijk van MKB, non-profit organisaties (goede doelen), ledenorganisaties, uitgevers en postorderbedrijven. CRMNode is samengesteld uit de meest beproefde onderdelen die op de markt verkrijgbaar zijn. Zo werkt de Europese server met Microsoft Dotnet ® technologie en worden transactionele en bulk e-mails verstuurd via Mandrill ®. Door de geïntegreerde koppeling met Twitter Lead Selection, kunnen gebruikers direct aan de slag.
Standaard is het systeem is geschikt voor 3 gebruikers en 12.000 personen in de database. Bij CRM gaat het kunnen opbouwen van “kennis” over uw klanten, potentiële klanten en overige relaties om betere service te kunnen verlenen en resultaten te behalen. CRMNode helpt u daar bij.
Belangrijkste standaard functies
- Ontdubbeld inlezen van doelgroepen, afkomstig uit Twitter Lead Selection, LinkedIn, Google+, Graydon (KvK) en eigen spreadsheets.
- Vastleggen van relaties tussen personen en organisaties, vrienden en familieverbanden, onbeperkte (email)adressen, met Nederlandse postcodetabel, perfecte adressering inclusief (academische) titulatuur en naamgebruik van gehuwde partners.
- Eenvoudig zelf velden kunnen toevoegen, zoals selectievelden voor nieuwsbrieven, omzetgegevens en marketingkenmerken.
- Individueel contactbeheer, zoals het versturen van gepersonaliseerde e-mails en brieven, het vastleggen van telefoonnoties en het gemakkelijk kunnen opzoeken.
- Online grafische presentatie van doelgroepen, responses en dwarsdoorsnedes daarvan door middel van dashboards.
- Eenvoudig zelf (zeer ingewikkelde en gedetailleerde) selecties kunnen maken en het resultaat e-mailen, sms-en of als briefen afdrukken.
- Geïntegreerd workflowmanagement voor het geautomatiseerd kunnen reageren op gebeurtenissen.
- Autorisatie van gebruikersgroepen per functie voor eigen relaties, relaties van een afdeling en overige relaties.
- Geschikt voor zéér grote aantallen waarbij ook de gemuteerde gegevens chronologisch worden vastgelegd en inzichtelijk zijn.
- Zeer professioneel nieuwsbrieven en (bulk) email systeem, met open/click registratie, inclusief gratis 12.000 e-mails per maand.
- Standaard geschikt voor 3 gelijktijdige gebruikers en 12.000 personen in de database.
- Inclusief dagelijkse backup service en telefonische helpdesk.
Optionele functionaliteit
- Grotere databases met meer dan 12.000 personen en meer dan drie gelijktijdige gebruikers.
- Installatie in eigen beheer.
- Ondersteuning bij conversies en implementatietrajecten.
- Facturen van orders, lidmaatschappen en het ondersteunen van eenmalige en doorlopende donaties.
- Automatische incasso en het beheer van machtigingen.
- Elektronisch (Sepa) betalingsverkeer
- Rapportages en analyses op maat.
- Maatwerk koppelingen
- Maatwerk ontwikkeling in eigen beheer.
- Training